phone+995 599 71 43 05
phonetamar.makharadze@tsu.ge
geo eng
logo cisi

‘Equal Opportunities for Inclusive Life’

CISI პროექტის ფარგლებში შემუშავდა შემდეგი სასაწავლო კურსები:

ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების განათლება  - კურსის მიზანია მისცეს სტუდენტებს სიღრმისეული ცოდნა ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების განვითარებასა და სწავლასთან დაკავშირებული თავისებურებების, ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების განათლების   თანამედროვე   თეორიული მიდგომებისა და მტკიცებულებაზე   დაფუძნებული პრაქტიკის მოდელების შესახებ; აღჭურვოს სტუდენტები ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების საგანმანათლებლო საჭიროებების შეფასებისა და განათლების ხელშეწყობისთვის მნიშვნელოვანი პრაქტიკული უნარებით. კურსის მნიშვნელოვან მიზანს, სტუდენტებში ყრუ და სმენადაქვეითებული მოსწავლეების მიმართ სწორი დამოკიდებულებისა და მოლოდინების ჩამოყალიბება წარმოადგენს.  < /span>

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ მაია წულაძეს maia.tsuladze@tsu.ge

ბრაილის სისტემა და დამხმარე მოწყობილობები მხედველობის დარღვევის მქონე პირებისათვის - კურსის მიზანს წარმოადგენს, ბრაილის სისტემით წერა-კითხვის სწავლების სტრატეგიების, მეთოდებისა და საჭირო დამხმარე მოწყობილობების გამოყენების სწავლება. ასევე, უსინათლო და მცირემხედველი ადამიანების განათლებისა და რეაბილიტაციის პროცესში ხელშემწყობი, სხვადასხვა დამხმარე საშუალებებისა და აპლიკაციების გაცნობა.

 

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

მარიამ მიქიაშვილის  mariam.miki@gmail.com;

ანა მიქიაშვილს ana.miqiashvili@tsu.ge

 

მხედველობის დარღვევის მქონე პირთა სწავლების მეთოდები და განვითარების თავისებურებები - სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტს გადასცეს პროფესიული საქმიანობისათვის აუ ­ცილებელი   ცოდნა  315;ხედველობის დარღვევის მქონე ადამიანების სწავლების ძირითადი ასპექტების,   თეორი+ 23;ლი საფუძვლების, თანამედროვე საგანმანათლებლო მიდგომებისა და პრაქტიკული სამუშაო სტრატეგიების შესახებ;   ჩამოუ+ 27;ალიბოს მიღებული ცოდნის პრაქ ­ტი ­კა ­ში pan style='mso-spacerun:yes'>   გამოყ+ 08;ნების უნარები.

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

მარიამ მიქიაშვილს   mariam.miki@gmail.com;;  

ანა მიქიაშვილს ana.miqiashvili@tsu.ge;  

მარინე გურგენიძეს m.gurgenidze@bsu.edu.ge;

ნანი მამულაძეს n.mamuladze@bsu.edu.ge  

ცირა კაპანაძეს tsira.kapanadze@bsu.edu.ge

 

დასწავლის უნარის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა სწავლების მეთოდოლოგია კურსის მიზანია დასწავლის უნარის დარღვევის ეტიოლოგიის, ტიპების, მახასიათებლების, პრევენციის გზების, დასწავლის უნარის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა განათლების ძირითადი თავისებურებებისა და პრინციპების შესწავლა; ასევე, სტუდენტს გამოუმუშავოს სწავლებისა და საკლასო მენეჯმენტის სხვადასხვა სტრატეგიების გამოყენების უნარი დასწავლის უნარის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა ადაპტაციისათვის

 

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

ნატო ქობულაძეს   < href="mailto:nato.kobuladze@atsu.edu.ge">nato.kobuladze@atsu.edu.ge

ნინო ნახუცრიშვილს   < href="mailto: –n.nakhutsrishvili@gmail.com">n.nakhutsrishvili@gmail.com

მარიამ მეტრეველს metrmari02@gmail.com

მარეხ ნიკოლაძეს Marekhi.nikoladze@atsu.edu.ge

მადონა მიქელაძეს madona.mikeladze@bsu.edu.ge

 

ენის, მეტყველებისა და კომუნიკაციის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა სწავლების მეთოდოლოგია კურსის მიზანია სტუდენეტებს მიაწოდოს საფუძვლიანი ცოდნა ისეთ საკითხებზე, როგორიცაა ენის, მეტყველებისა და კომუნიკაციის უნარის ტიპიური განვითარების კანონზომიერებები, ენის, მეტყველებისა და კომუნიკაციის უნარის დარღვევები და   მაƯ 1; მახასიათებლები, ენის, მეტყველებისა დაკომუნიკაციის უნარის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა შეფასებისა და სწავლების მეთოდოლოგია და ენის, მეტყველებისა და კომუნიკაციის დარღვევის მქონე მოსწავლისთვის ეროვნული სასწავლო გეგმის ადაპტაცია, ინდივიდუალური სასწავლო მიზნებისა და მიზნის მისაღწევი აქტივობების მორგების პროცესი.

 

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

მარიკა არევაძეს Marika.arevadze@gmail.com

შორენა ძამუკაშვილს shorena.dzamukashvili@tesau.edu.ge

მაკა კოჭაურს mkochauri@yahoo.com

თამთა დემეტრაძეს tamta.demetradze@atsu.ge;

 

ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეების სწავლების მეთოდოლოგია კურსის მიზანია სტუდენტმა მიიღოს საფუძვლიანი ცოდნა  ისეთი საკითხების შესახებ, როგორიცაა ბავშვის განვითარებასა და სწავლაზე მოქმედი ძირითადი ფაქტორები, ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეთა   გა+ 16;ათლების ძირითადი პრინციპები, ინტელექტუალური განვითარების დარღვევის ტიპები, მახასიათებლები, ეტიოლოგია და პრევენცია, ეროვნული სასწავლო გეგმის ადაპტაცია.

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

 

ია აფთარაშვილს ia.aptarashvili@tsu.ge

ინო მოდებაძეს ninomode@yahoo.com

აგორ ბალანჩივაძეს Iagor.balanchivadze@atsu.edu.ge

ქეთევან დევაძეს keti.devadze@bsu.edu.ge

 

ემოციური და ქცევითი დარღვევების მქონე მოსწავლეთა სწავლება -    კურსის მიზანია სტუდენეტებს მიაწოდოს საფუძვლიანი ცოდნა ისეთ საკითხებზე, როგორიცაა ემოციური და ქცევითი დარღვევების გამოვლინებები, მახასიათებლები და მიზეზები მოსწავლეებში, ემოციური და ქცევითი დარღვევების მქონე მოსწავლეთა შეფასების მეთოდოლოგია, ემოციური და ქცევითი დარღვევების მქონე მოსწავლეთა   სასკო+ 14;ო გარემოში ადაპტაციისათვის შესაბამისი ინტერვენციების დაგეგმვა და გამოყენება, ემოციური და ქცევითი დარღვევების მქონე მოსწავლეთა სწავლების სტრატეგიები და ემოციური და ქცევითი დარღვევების მქონე მოსწავლეებისათვის   ეფექტ+ 12;ანი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავება.

 

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

რინე ჟვანიას irine.zhvania@tsu.ge

თამარ აბაშიძეს  tamar.abashidze@tsu.ge

მარინე გურგენიძეს marine.gurgenidze@bsu.edu.ge

ნინო მიქელაძეს n.mikeladze@bsu.edu.ge

აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეებთან მუშაობა სკოლაში - სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტს მისცეს ცოდნა აუტიზმის სპექტრის აშლილობების მიზეზების, სიმპტომების, სპეციფიკური სოციალურ-კომუნიკაციური უნარების განმავითა ­რებე ;ლი და სწავლების სტრატეგიების შესახებ; გამოუმუშაოს აუტიზმის მქონე მოსწავლესთან კომუნიკაციის, მისი ფუნქციური, ადაპტური, მათ შორის კომუნიკაციური და ყოფითი უნარების განვითარების ხელშეწყობის, საგანმანათლებლო სივრცეში სწავლება/სწავლის სტრატეგიების გამოყენების, მშობელისა თუ მეურვისთვის სწავლისა და ქცევის მართვის სტრატეგიებთან დაკავშირებული რეკომენდაციის გაწევის უნარ-ჩვევები.

 

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

 

თამარ გაგოშიძეს tamar.gagoshidze@tsu.ge

ნანა მაკარაძეს nmakaradze@bsu.edu.ge

მარინე გურგენიძეს marine.gurgenidze@bsu.edu.ge

ნინოიქელაძეს n.mikeladze@bsu.edu.ge

 

სპეციალური და ინკლუზიური განათლების საფუძვლები - კურსის მიზანია სტუდენტმა მიიღოს საბაზისო ცოდნა ინკლუზიური განათლების, მისი ძირითადი პრინციპების, განხორციელების მოდელებისა და პრაქტიკის შესახებ; აგრეთვე, სტუდენტების სენსიტიურობის ამაღლება განსხვავებული უნარებისა და შესაძლებლობლობების მქონე ინდივიდების მიმართ და შესაბამისი ღირებულებების ჩამოყალიბება.

 

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

 

მზია წერეთელს Mzia. Tsereteli@tsu.ge

თამარ მახარაძეს  tamar.makharadze@tsu.ge

ლიკა კილაძეს  lika_kiladze@edec.ge

 

ინკლუზიური განათლების პრაქტიკა   - კურსის მიზანია სტუდენტებს მისცეს ცოდნა ისეთ საკითხებზე, როგორიცაა ინკლუზიური განათლების თეორიისა და პრაქტიკის სახელმძღვანელო პრინციპები, ინკლუზიური განათლების განვითარება და მონიტორინგი საქართველოში, მოსწავლის საგანმანათლებლო საჭიროებების შეფასება, მისთვის შესაფერისი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავება და მოსწავლის ინტეგრირება სასწავლო პროცესში კოლეგებთან და მშობელთან ურთიერთთანამშრომლობის შედეგად; უნივერსალური დიზაინის გამოყენება, კლასის მართვისა და მხარდამჭერი  გარემოს შექმნა თითოეული მოსწავლის პოზიტიური ქცევის მხარდაჭერის საფუძველზე.

 

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

თამარ ისაკაძეს tamarisakadze@gmail.com

ეკატერინე დგებუაძეს   edgebuadze@mes.gov.ge

 

ინკლუზიის გამოწვევები საზოგადოებაში - სასწავლო კურსი მიზნად ისახავს ინკლუზიური საზოგადოებისა და მრავალფეროვნების პრინციპებისა და ფუნდამენტური საფუძვლების, ღირებულებების გაცნობას სტუდენტებისათვის სხვადასხვა თეორიული ჩარჩო-მოდელების, ადგილობრივი და საერთაშორისო ადამიანის უფლებათა პრაქტიკების, კონვენციური დოკუმენტების სწავლების გზით. სასწავლო კურსი სტუდენტებს უქმნის ზოგად წარმოდგენას შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა გამოწვევების, პრობლემის გადაჭრის გზების და შეზღუდული შესაძლებლობის პოლიტიკის თანამედროვე მიდგომების შესახებ.

დეტალური ინფორმაციისთვის მიმართეთ:

გიორგი ახმეტელს akhmetelig@gmail.com

სოფიკო შუბითიძეს sopo.shubitidze@gmail.com

სოფიკო აბაშიძეს   abashidzesopho@gmail.com

 



PARTNERS