CISI პროექტის
ფარგლებში შემუშავდა
შემდეგი სასაწავლო
კურსები:
ყრუ და სმენადაქვეითებული
მოსწავლეების
განათლება -
კურსის
მიზანია მისცეს
სტუდენტებს სიღრმისეული
ცოდნა ყრუ და სმენადაქვეითებული
მოსწავლეების
განვითარებასა
და სწავლასთან
დაკავშირებული
თავისებურებების,
ყრუ და სმენადაქვეითებული
მოსწავლეების
განათლების თანამედროვე თეორიული
მიდგომებისა
და მტკიცებულებაზე დაფუძნებული
პრაქტიკის მოდელების
შესახებ; აღჭურვოს
სტუდენტები ყრუ
და სმენადაქვეითებული
მოსწავლეების
საგანმანათლებლო
საჭიროებების
შეფასებისა და
განათლების ხელშეწყობისთვის
მნიშვნელოვანი
პრაქტიკული უნარებით.
კურსის
მნიშვნელოვან
მიზანს, სტუდენტებში
ყრუ და სმენადაქვეითებული
მოსწავლეების
მიმართ სწორი
დამოკიდებულებისა
და მოლოდინების
ჩამოყალიბება
წარმოადგენს. <
/span> |
დეტალური ინფორმაციისთვის
მიმართეთ მაია
წულაძეს maia.tsuladze@tsu.ge
ბრაილის
სისტემა და დამხმარე
მოწყობილობები
მხედველობის დარღვევის
მქონე პირებისათვის -
კურსის
მიზანს წარმოადგენს,
ბრაილის სისტემით
წერა-კითხვის სწავლების
სტრატეგიების,
მეთოდებისა და
საჭირო დამხმარე
მოწყობილობების
გამოყენების სწავლება.
ასევე, უსინათლო
და მცირემხედველი
ადამიანების განათლებისა
და რეაბილიტაციის
პროცესში ხელშემწყობი,
სხვადასხვა დამხმარე
საშუალებებისა
და აპლიკაციების
გაცნობა.
დეტალური ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
მარიამ მიქიაშვილის
mariam.miki@gmail.com;
ანა მიქიაშვილს ana.miqiashvili@tsu.ge
მხედველობის
დარღვევის მქონე
პირთა სწავლების
მეთოდები და განვითარების
თავისებურებები
- სასწავლო
კურსის მიზანია
სტუდენტს გადასცეს
პროფესიული საქმიანობისათვის
აუ ცილებელი
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
მარიამ მიქიაშვილს
mariam.miki@gmail.com;;
ნანი მამულაძეს n.mamuladze@bsu.edu.ge
ცირა
კაპანაძეს tsira.kapanadze@bsu.edu.ge
დასწავლის
უნარის დარღვევის
მქონე მოსწავლეთა
სწავლების მეთოდოლოგია
კურსის
მიზანია დასწავლის
უნარის
დარღვევის
ეტიოლოგიის, ტიპების,
მახასიათებლების,
პრევენციის
გზების,
დასწავლის
უნარის
დარღვევის
მქონე მოსწავლეთა
განათლების
ძირითადი
თავისებურებებისა
და
პრინციპების
შესწავლა; ასევე,
სტუდენტს
გამოუმუშავოს
სწავლებისა
და საკლასო
მენეჯმენტის
სხვადასხვა
სტრატეგიების
გამოყენების
უნარი
დასწავლის
უნარის დარღვევის
მქონე
მოსწავლეთა
ადაპტაციისათვის
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
ნატო ქობულაძეს <
href="mailto:nato.kobuladze@atsu.edu.ge">nato.kobuladze@atsu.edu.ge
ნინო ნახუცრიშვილს <
href="mailto: –n.nakhutsrishvili@gmail.com">n.nakhutsrishvili@gmail.com
მარიამ მეტრეველს metrmari02@gmail.com
მარეხ ნიკოლაძეს Marekhi.nikoladze@atsu.edu.ge
მადონა
მიქელაძეს madona.mikeladze@bsu.edu.ge
ენის,
მეტყველებისა
და კომუნიკაციის
დარღვევის მქონე
მოსწავლეთა სწავლების
მეთოდოლოგია – კურსის მიზანია
სტუდენეტებს მიაწოდოს
საფუძვლიანი ცოდნა
ისეთ საკითხებზე,
როგორიცაა ენის,
მეტყველებისა
და კომუნიკაციის
უნარის
ტიპიური განვითარების
კანონზომიერებები,
ენის, მეტყველებისა
და კომუნიკაციის
უნარის დარღვევები
და მაƯ
1; მახასიათებლები,
ენის, მეტყველებისა
დაკომუნიკაციის
უნარის დარღვევის
მქონე მოსწავლეთა
შეფასებისა და
სწავლების მეთოდოლოგია
და ენის, მეტყველებისა
და კომუნიკაციის
დარღვევის მქონე
მოსწავლისთვის
ეროვნული სასწავლო
გეგმის ადაპტაცია,
ინდივიდუალური
სასწავლო მიზნებისა
და მიზნის მისაღწევი
აქტივობების მორგების
პროცესი.
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
მარიკა არევაძეს
Marika.arevadze@gmail.com
შორენა ძამუკაშვილს
shorena.dzamukashvili@tesau.edu.ge
მაკა კოჭაურს mkochauri@yahoo.com
თამთა დემეტრაძეს
tamta.demetradze@atsu.ge;
ინტელექტუალური
დარღვევის მქონე
მოსწავლეების
სწავლების მეთოდოლოგია –
კურსის მიზანია სტუდენტმა
მიიღოს საფუძვლიანი
ცოდნა ისეთი
საკითხების შესახებ,
როგორიცაა ბავშვის განვითარებასა
და სწავლაზე
მოქმედი ძირითადი ფაქტორები, ინტელექტუალური დარღვევის
მქონე მოსწავლეთა გა+
16;ათლების
ძირითადი
პრინციპები, ინტელექტუალური განვითარების
დარღვევის
ტიპები, მახასიათებლები,
ეტიოლოგია
და პრევენცია, ეროვნული სასწავლო გეგმის ადაპტაცია.
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
ია აფთარაშვილს ia.aptarashvili@tsu.ge ნინო
მოდებაძეს ninomode@yahoo.com იაგორ
ბალანჩივაძეს
Iagor.balanchivadze@atsu.edu.ge ქეთევან
დევაძეს keti.devadze@bsu.edu.ge |
ემოციური და
ქცევითი დარღვევების
მქონე მოსწავლეთა
სწავლება -
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
ირინე
ჟვანიას
irine.zhvania@tsu.ge
თამარ
აბაშიძეს tamar.abashidze@tsu.ge
მარინე გურგენიძეს marine.gurgenidze@bsu.edu.ge
ნინო მიქელაძეს
n.mikeladze@bsu.edu.ge
აუტიზმის
სპექტრის მქონე
მოსწავლეებთან
მუშაობა სკოლაში - სასწავლო
კურსის მიზანია
სტუდენტს მისცეს
ცოდნა აუტიზმის
სპექტრის აშლილობების
მიზეზების, სიმპტომების,
სპეციფიკური
სოციალურ-კომუნიკაციური
უნარების განმავითა რებე
;ლი
და სწავლების
სტრატეგიების
შესახებ; გამოუმუშაოს
აუტიზმის მქონე
მოსწავლესთან
კომუნიკაციის,
მისი ფუნქციური,
ადაპტური, მათ
შორის კომუნიკაციური
და ყოფითი უნარების
განვითარების
ხელშეწყობის,
საგანმანათლებლო
სივრცეში სწავლება/სწავლის
სტრატეგიების
გამოყენების,
მშობელისა თუ
მეურვისთვის
სწავლისა და ქცევის
მართვის სტრატეგიებთან
დაკავშირებული
რეკომენდაციის
გაწევის უნარ-ჩვევები. დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ: თამარ
გაგოშიძეს tamar.gagoshidze@tsu.ge ნანა
მაკარაძეს nmakaradze@bsu.edu.ge მარინე გურგენიძეს
marine.gurgenidze@bsu.edu.ge ნინო
მიქელაძეს
n.mikeladze@bsu.edu.ge |
სპეციალური
და ინკლუზიური
განათლების საფუძვლები - კურსის მიზანია
სტუდენტმა
მიიღოს საბაზისო ცოდნა ინკლუზიური
განათლების,
მისი ძირითადი
პრინციპების,
განხორციელების
მოდელებისა
და პრაქტიკის
შესახებ; აგრეთვე, სტუდენტების
სენსიტიურობის
ამაღლება
განსხვავებული
უნარებისა
და შესაძლებლობლობების
მქონე ინდივიდების
მიმართ და შესაბამისი
ღირებულებების
ჩამოყალიბება.
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
მზია
წერეთელს Mzia. Tsereteli@tsu.ge
თამარ მახარაძეს tamar.makharadze@tsu.ge
ლიკა კილაძეს
lika_kiladze@edec.ge
ინკლუზიური
განათლების პრაქტიკა -
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
თამარ ისაკაძეს tamarisakadze@gmail.com
ეკატერინე დგებუაძეს
edgebuadze@mes.gov.ge
დეტალური
ინფორმაციისთვის
მიმართეთ:
გიორგი ახმეტელს akhmetelig@gmail.com
სოფიკო შუბითიძეს
sopo.shubitidze@gmail.com
სოფიკო აბაშიძეს
abashidzesopho@gmail.com