2022 წლის თებერვალში პროექტის პარტნიორმა უნივერსიტეტებმა შეაჯამეს 2021 წლის შემოდგომის სემესტრში პილოტირებული კურსები:
1. აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეებთან მუშაობა სკოლაში - პილოტირებული იყო თსუ-სა და ბსუ-ში;
2. დასწავლის უნარის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა სწავლების მეთოდოლოგია - პილოტირებული იყო თსუ-სა და ბსუ-ში;
3. ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეების სწავლების მეთოდოლოგია - პილოტირებული იყო აწსუ-ში.
თითოეული კურსისთვის ჩატარდა ონლაინ / ჰიბრიდული ვორკშოფები - განხილული იყო კურსების სწავლების შედეგად გამოვლენილი გამოწვევები. დისკუსიის შედეგად შესწორებები იყო შეტანილი სილაბუსებში. დაიგეგმა კურსის საკითხავი მასალის გამოცემისთვის საჭირო სამუშაო.